• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Hoppas att dom gör en ”riktigt” uppdatering i morgon. Har ändå löst alla mina lån så borde ju hända något med betyget
Det kommer ordna sig. Om någon eller ett par dagar kommer det stå att senaste uppdateringen var september. Har man fått positiva förändringar i sin historik så förbättras betyget, vi som har betalat in krediter har fortfarande det roliga framför oss:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Jag pratade precis med supporten på UC, man bekräftade att man haft problem vid uppdateringen igår men kände inte till att det fortfarande var problem, jag påpekade att avslutade krediter fortfarande syntes och att det står att den senaste avstämmningen gjordes sista Augusti, samt att UC betyget åker upp och ner som en jojo.

Han skulle kontakta teknikerna, det var den ända infon jag fick...
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Jag pratade precis med supporten på UC, man bekräftade att man haft problem vid uppdateringen igår men kände inte till att det fortfarande var problem, jag påpekade att avslutade krediter fortfarande syntes och att det står att den senaste avstämmningen gjordes sista Augusti, samt att UC betyget åker upp och ner som en jojo.

Han skulle kontakta teknikerna, det var den ända infon jag fick...
Bra initiativ:tummen:
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Tillbaka på 22. Jaja, jag fick ha ett fint betyg och vara lite glad igår iaf även om det inte var ”på riktigt”. :rolleyes:
 
R

Rocco

Gäst
Poäng: 0
Tillbaka på 25%....
Jag väntar på att min ska vara bra hade 14 och tog inga upplysningar på 6månader nu min borde ju vara på bra och trodde mina 2.9 var äntligen välförtjänta och jag borde kanske sökt igår samlingslånet som jag behöver , vad tror ni skulle jag fått beviljad med mina 2.9 som jag haft igår och 8 upplysningar? Fan vad surt
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Man vet aldrig. Kanske samma strul vid midnatt igen? Det var mycket fram och tillbaka igår, så det skulle inte förvåna om vi får en slev till med roliga betyg i natt.
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Jag väntar på att min ska vara bra hade 14 och tog inga upplysningar på 6månader nu min borde ju vara på bra och trodde mina 2.9 var äntligen välförtjänta och jag borde kanske sökt igår samlingslånet som jag behöver , vad tror ni skulle jag fått beviljad med mina 2.9 som jag haft igår och 8 upplysningar? Fan vad surt

beror på inkomst/skulder mm också inte bara betyget.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Jag väntar på att min ska vara bra hade 14 och tog inga upplysningar på 6månader nu min borde ju vara på bra och trodde mina 2.9 var äntligen välförtjänta och jag borde kanske sökt igår samlingslånet som jag behöver , vad tror ni skulle jag fått beviljad med mina 2.9 som jag haft igår och 8 upplysningar? Fan vad surt
Som sagts förut beror det på många saker, som underskott, inkomst, skulder. 2,9 räknas inte som särskilt ”bra” även om det står ”du har bra kreditvärdighet” på UC. 0 komma någonting skulle jag sikta på, då har man kommit upp i klassen ”mycket bra”, det är stor skillnad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp